nedjelja, 26. rujna 2010.

Zlostavljač životinja Siniša Labrović prije vlastitu mokraću

Poznati hrvatski zlostavljač životinja, Siniša Labrović (u sklopu performansa, zlostavljao je stado ovaca te mu je veterinarska inspekcija morala izričito zabraniti mučenje i ubijanje životinja) održao je performans u sklopu kojega je PIO VLASTITU MOKRAĆU. Pročitajte višeo tome ...

Još jednom - zlostavljač životinja Siniša Labrović pije vlastitu mokraću. Da sam zloban rekao bi da to puno toga objašnjava.



Kao i sam postupak, tako je i objašnjenje performansa jednako inteligentno:

Siniša Labrović: "Htio sam ukazati na to kako je čovjek samodostatna, savršena jedinica, stroj koji se obnavlja vlastitom energijom, perpetuum mobile. U tome leži ključ rješenja siromaštva. Kriza može toliko iscrpiti ljude da se moraju okrenuti k vlastitim, tjelesnim resursima".

Nažalost Siniša Labrović nije prikazao kako reciklira 'krutu hranu'. Možda sljedeći put.
Nasreću, hrvatski siromasi, koje, za razliku od Siniše Labrovića, ne financira država i Ministarstvo kulture, za sada, nisu prihvatili Labrovićev prijedlog da piju svoju mokraću i jedu svoj izmet.



U jednu ruku mi je drago da ovaj put nisu bile uključene životinje, no ostaje pitanje: Zašto mi - porezni obaveznici financiramo ovakvu umjetnost umjesto da lijepo platimo g. Siniši Labroviću boravak u ustanovi zatvorenog tipa? Nakon čega bi svima bilo bolje.
Pogotovo Siniši Labroviću.

Nema komentara:

Objavi komentar